#Chapter85





Today is Friday. wow less than three days and I will be back to real life good bye fantasy ! Hello reality, haha . okay will meet many human soon. aiyoo debar rasanya cannot. haha . shy shy cat 😘 haha the day that I wait from past week ago 😭😭😭 miss the most crazy person ! all my sayangs ! now I understand why mai royan cuti 5 months and pisyang kat rumah. haha I feel you. actually u boleh je part time cari πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ . right ? all the song sparks my mind. right now 00:37 I should sleep sebab dah malam lah but I can't sleep.  almost five days I watched all the vlogs talk about relationship. confused doh. should I think about it right now or let it go. tapi en. haih tak tahu nak cakap apa. tapi kalau fikir tak ada apa. end up kat sini jugaklah aku bebel semua benda bukannya leh jadi kenyataan pun. if I lime someone go and tell. "woi aku suka kau!" haha malu woii. kelakar weyh. tahu tak aku tak pernah pengalaman benda ni semua, tapi en orang break cerita kat aku. haha itu kelakar. kalau aku cakap "aku tak pernah ada relationship, " diorang akan cakap " tak apa weyh, yang penting kau nak dengar aku cerita" haha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ okay dia orang cari tempat nak bebel. tak apa aku sedia mendengar. tapi cam takut gak  😭😭😭 ada yang take it serious ada yang tak ?! haha apperciate je lah soapa yang datang dan pergi tu. ada hikmah. syukur haha ✌

Comments

Popular Posts