#Chapter91


Image result for new chapter tumblr



Muka Surat Baru 
Sekarang baru aku faham apa maksud kau. betul apa yang orang keliling cakap . kalau aku ikutkan apa yang aku rasa memang boleh beri kesan kat semua orang. aku perlu berhenti untuk jadi yang abnormal. mungkin terlalu paranoid, sebab aku fikir , kalau aku terlalu cakap aku suka dan tunjuk aku suka, orang itu akan sedikit demi sedikit pergi, tetapi ada orang cakap, kalau dia baik, dia akan jujur , suka cakap suka , tak suka cakap tak suka. mungkin dia akan lebih faham dengan semua “drop hints” dan satu hari dia akan jujur dan berhenti dengan semua permainan. aku hanya ikut rentak bak kata orang putih “follow the flow” . tiada apa yang penting yang kau perlu buat sekarang selain dari belajar dan fokus apa yang kau nak, kata kata Iman Azman sentiasa ada dalam fikiran aku. kalau aku senang triggered itu semua tak membantu langsung, mungkin orang akan lebih annoying bila aku senang koyak, sebab tak chill. alasan markah separuh memang susah untuk jadikan alasan. ha ha ha. kantoi. jadi aku perlu juga ubah, apa yang kurang belajar sahaja tiada apa pun yang susah ✌ kita buat dia, kenapa dia kena kontrol kita. terlalu mengikit perasaan dan menunggu benda yang kau tak tahu jadi apa. 😪 kalau kita mahu yang terbaik, kita juga yang perlu susun atur dengan baik ! esok muka surat baru !

Comments

Popular Posts