#Chapter84




Image result for life is better when you're laughing tumblr pictures


mungkin ada orang kata aku gila sebab semua benda aku gelak. tak kelakar pun aku gelak. benda ini semula jadi tahu tak. sekurang-kurangnya aku tak stress. aku jadi diri aku. orang tak suka angkat kaki jalan. one of my friends cannot brain because almost everytime i laugh. sorry dude. from chat and staright forward called me cause he thought i have a problem and laugh without reasons. haha and aku cakap lah kat dia sometime aku terpaksa jauhkan diri dari orang lain sebab aku gelak banyak sangat. lepastuh dia cakap. kalau dia betul member kau mesti dia paham kau macam mana. he tried so hard to know why i'm laughing ! one night tuh koyak teruk sebab apa tah. so banyak lagu yang sedih-sedih aku post. suddenly he texted me and i laughed. haha aku takut jugak orang fikir aku nak attention haha. bila aku explained dia cakap aku bebel pulak. hahaha bongok ! for me better aku jadi sendiri dari jadi orang lain, tapi aku knea sesuaikan lah diri mengikut tempat kalau langgar je semua pun tak boleh. 

Comments

Popular Posts