#Chapter79


Image result for take me away tumblr

The forth day mum n dad in Makkah. Aku sendiri tak tahu apa aku rasa sekarang. ada kala gembira ada kala sedih. tuhan sahaja tahu apa yang aku rasa sekarang. macam mana ayah aku boleh stay dengan kakak-kakak dia since form 1. duduk dengan abang pun tak seronok macam mana stay ngan parents. i prefer stay by myself than siblings. *tepuk dahi. i think he should getting married and have very good life. LOL. he asked me every single thing . Annoying lah ! Aku rasa macam kejam sebab tinggi suara. not judge him at all but he's weird. haih. tak tahu nak act macam mana. sumpah stress. ada kala rasa boleh hidup sendiri ada kala tidak. bila fikir stay johor is much better, tapi aku punya angin lain macam, kesian orang-orang kat johor. i should stay with Mak Long. tapi . still cannot. i do really need my family. especially mum and dad. haih. they went there, make me learn something. the time come again. the first day in school. 2012. need my friends. laugh and forget all the bad things. haih. i don't know how to put family first when i had a problems, but i can't. it's hard for me to share everything. SORRY. nangis sekejap je, lepastuh hilang nanti datang balik. aku sentiasa nak tunjuk aku kuat depan orang, sebab aku rasa tiada orang pandang aku bila aku sedih. kalau nak cerita pun buat apa. aku rasa kalau aku share masalah tak dapat apa, macam benda tak settle. rasa sedih ini menyebabkan aku nak balik sekolah balik. ada orang untuk aku lupa semua masalah. aku sendiri pelik, macam mana aku ada rasa sampai macam ini. adakah dendam dulu masih hidup dalam hati ini, atau sekadar bisikan syaitan. aku rasa tak salah apa yang mereka buat tapi aku rasa sangat bodoh dan kenapa tak dari dulu aku lawan semua benda tuh. tadah je mampu. haih ! kenapa? kenapa? kenapa? bila marah itu datang rasa nak meletup. mood tak baik minggu ni. tak tahu kenapa. apa yang aku nak pun aku tak tahu apa. aku cuma nak buat satu benda yang seronok lepastuh lupakan semua benda. 

Comments

Popular Posts