#Chapter74


Image result for tumblr quotes

Haloooooo, hahahaha sonok raya eh , walaupun banyak sahaja benda yang menyakitkan hati sikitlah, apadahal, kita lepak. nak berdendam lama-lama tak kemana pun okay? kan. hahahha so hari ni dah second day class chill lek, seminggu cuti raya baru nak cari mood balik, aku pun mencari semula mood nak belajar bagai walaupun ada pelbagai cabaran dan rintangan, rintangan apa tu. LOL hidup tak ada member sepi lah oiii.  semua nak jadi member, mana yang baik boleh jadi sahabat kita eratkan lagi ukhwah bersama. yang jahat bukan tinggal-tinggalkan jadi kan tauladan ajak jadi baik sekali kan why not. ini semua future weyh, cukuplah time sekolah kau dah belajar semua benda, banyak kot benda aku belajar jadi manusia . hahahahah tak semua orang boleh lalui apa yang aku lalui masa sekolah dulu, orang betul-betul kenal aku mesti nampak kematangan dalam diri bila masuk u. dulu nak buat semua benda mana ada fikir kiri kanan. bunyi jujur gila weyh. hahahahaahha of course setiap benda yang pernah aku buat dalam hidup sampai bila-bila aku ingat. orang sekeliling yang sentiasa memberi kesan dalam hati pun sama jugak. hahahahaha. 

Comments

Popular Posts