#Chapter70


Related image

Assalamualaikum. okay Hi semua Hi . haha baru habis sahaja isi borang UPU. complicated okay complicated. sebenarnya boleh nampak jelas dan nyata family aku semua dissapointed dengan result aku. everyone semua macam tak menjangka yang aku akan melanjutkan pelajaran dalam negara and terhad pemilihan untuk aku pilih. like seriously to be honest that's not easy amik science stream quite challenging . aku bukanlah jenis yang duduk study everytime. haha sampai sekarang aku tak ada study skill. haha LOL. kalau ada study skill tak adanya aku gelabah nak SPM haritu. anything pun result aku kena redha. aku sedih jugak tak dapat nak merealisasikan impian aku sendiri nak sambung study overseas. tapi tak semudah yang dijangka. everyday aku mengahadap semua. haha aku menganggap bila trial aku not perfect parents aku tak put high hopes untuk sambung overseas. haha banyak cabaran pun untuk aku nak face bila aku pergi overseas. rindu aku boleh hadap lagi tapi akidah aku kalau terpesong tak ke meraban nanti jadinya. memanglah dari kecik nak masuk SBP n MRSM sebab nak fly. hahah serious nak cakap ni kau duduk sekolah kampung pun or sekolah budak nakal-nakal kau boleh mohon JPA or MARA punya scholarships weyh. adik-adik yang tak dapat masuk SBP or MRSM jangan redha dengan masa hadapan. USAHA sebab siapa-siapa boleh dapat 9A tegak tu . 

Comments

Popular Posts