#Chapter55


Hello Malaysia, !! readers? readers. ngeh, okay whatever, dia membuat idea aku berkembang, setiap benda yang jadi ada hikamh so chill relaks, tapi jamin aku happy atau tak dengan dia. haha i think something wrong somewhere maybe. haih.  tapi tak baik pulak nak bersangka buruk, apalah nasib makin macam -macam aku dengar . nak percaya kan orang senang-senang pun tak boleh jugak.haha kawan makan kawan. oh no, aku tak rasa dia sampai jahat macam tu aku rasa. janganlah sebab kan benda macam tu kawan kau sendiri pun aku hilang kepercayaan. semua benda jadi dalam 2016 . put very high hopes and end up nothing . LOL 5 years i'm waiting and nothing, but i still believe ...! hmmmm dah umur macam ni i'm think so serious about future! now chapter 54 kot , aku masih berkata benda yang sama, tapi the way aku menyampaikan je tak sama lah. kalau nak mencarut semua dah keluar, tapi sampai bila nak manja-manja dengan kata-kata kesat macam tu --" tak beri kesan positif pun, and tak nak lah hitam-hitamkan hati ni, nanti nak masuk ilmu susah sebab ilmu tu kan cahaya. cahaya takkan masuk ke tempat yang gelap --" tadi kelas fizik, fuhh sangat kelakar benda ni semua jadi sebab aku banyak gelak kot, hah tulah kau suka sangat sekrang nak nangis lah apalah meroyan lah . pape lah nak jadi. hahahaha kelas fizik tadi best alhamdulillah dan aku rasakan purpose kelas tu nak cakap fizik tu senagn :D hahahahaha . for sure lah weyh fizik tu senang. hahahha. amin moga-moga aku dapat jawab dengan mudah. entry rojak buah haha macam-macam ada --" bye nanti jumpa lagi okay . 

Comments

Popular Posts