#chapter46




Hello, nak tahu tak dah berapa hari asyik berangan je, high hopes dengan angan-angan sendri pulak tu. aku rasa mesti lingkup next year kalau aku asyik berangan. tahu tak berangan nak cuti-cuti dengan member. hahahaha entah kenapalah bila tengok cerita orang putih cerita melayu ke tak sabarnya rasanya nak habis SPM. tapi takut jugak sebab nak achieve straightA's. start trial kena score. sebab dua hari lepas mak ada tunjuk satu borang ni tapi untuk candidates this year lah dah boleh mohon nak pi luar negara. diorang amik result trial. tu yang cek tak mau main-main dari awai tahun lagi. hahaha utagha noe. hahahahaha nak tahu tak apa yang aku berangang senanya. okay destinasi aku nak pergi Penang! tahu kenapa, kalau tengok orang pergi penang aku yang tak tentu hala. hahaha. best lah antara negeri yang nampak lain dari yang lain. lepastu kalau pergi penang boleh naik flight. haha bila lagi nak merasa naik flight dengan member hahaha. selalu jugak survey ticket flight nak pi sana. nak kumpul duit nak pergi sana. in shaa allah angan-anagan aku akan jadi kenyataan. kalau betul jadi akan satu cerita aku gila-gila nak kongsikan. aku sanggup nak plan macam-macam. kalau kat batu feringghi tempat yang paling aku nak tidur dekat hard rock hotel. hehehe. bukanlah kata nak grand je. no never ever. aku memang nak sangat. sebab aku rasa sangat seronok dapat stay dekat hotel tu. almost everyday aku usha website. aku harap sangat dapat stay sana. boleh tahan jugaklah berangan aku nampaknya. yelah kalau pergi penang kita boleh lah mera acah tourist sikit sebab apa, tempat tu pun kan tempat pelancongan. hahaha. dan aku rasa lepastu tak mudah aku nak jumpa dengan member-member aku lagi. next year jugak senior year aku kat sekolah banyak benda yang aku nak buat untuk tahun terakhir. terakhir aku harap semua angan-angan aku tercapai. doakan aku korang bye, xoxo.

Comments

Popular Posts