Continue second part about Dream

Okay. hye everything okay in 2013 ? :) happy new year guys. hope them will be good people ;D. okay sambung yang dia bagi sticky notes! oh terkejut time tuh dia bagi sticky notes. he gives his number and facebook that time ;). pastuh dia cakap kalau sempat jumpa kat starbuck depan jom. hmm okay jer ;D. than jumpa and that time adelah satu minah nih spoil giler :) padahal mimpi jer kot mubs :D. than perempuan tuh terus melisih kat AZHAD. okay i mention his name! :) meluat lah sikit time tuh LOL. than he says. " aper you nih I tgh jumpa kawan I nih." "hmmm why you jumpa junior I ? LOL" "I kawan dengan semua orang lah, berapa kali I cakap benda nih" "okay bie, nanti mlm jumpa eh.." pastuh perempuan jeling jer akuh LOL!  okay tak kisahlah. than he says. " sorry kawan I mmg mcm tuh." "hmm tak per I tak kisah. btw I phm, you tak pernah citer yg you ade girlfriend" "correction she is not mygirlfriend" "hah?" "knp tak pecaya I ada masalah nak pilih perempuan so that girl tuh terpaksa baik sbb ade related between us. so dia pasan yang nih BF dia LOL" "ohyeker.." "hmm you tak de boy... " belum dia habis ckp aku terus jawab "hmmm tak da.." tak sukalah sebab my mom suruh fokus belajar but kawan lelaki ramailah....""hmmm can we meet again I part time kat kedai buku tuh so kena masuk balik" "hmmm okay" aku ponn balik dgn gembiranya! hahaha lol rasa senang hati dapat jumpa dia.. tiba-tiba de orang call "hello" omk aku dengar suara dia pun aku tau siapa dia.. aaaa suara dia comel! :3. dia mintak nak jumpa saturday nih jugak... than jumpalah... "dia cakap dia kena pergi ikut ke family luar negara so dia mintak jagakan satu gambar nie. bila dia balik dia akan tuntut ertinya cinta itu akan bertahan! :) hahahahhaa comelkan... LOL okay aku sedih lah jugak time tuh.. tiba2 mak kejut. aku abngun terus cari picture tuh.. tak de pon gambar tuh! okay bye blog insyallah jumpa lagi bila-bila aku free LOL! ;D 

Comments

Popular Posts