You make me SMILE


The forth! hye.. okay sekarang rasa kenyang and sedih keseorangan gembira bersama-sama! hahahaha seriously tak tau knp! hmmmm rasa nak jerit jer.. tak tau lah kenapa rasa macam nie.. saya pun tak tau apa yang saya fikirkan.. okay aku sebenarnya rasa mcm dia tuh tak anggap aku kawan.. hmm jahatnya aku anggap mcm tuh.. tapi tulah yang sebenar aku fikirkan... text like ignore... lainlah kalau tak de kredit.. call lgilah mls! serious weyh aku rindu dia sgt! aarrrggghhh! sumpah! tak taulah knp aku rasa sedih sangat sbb nak jumpa dia!!! aaaaa serious aku terkilan sebab arituh time raya tak angkat call and x jawab text dia!! brrr =_=" weyh please aku mintak maaf! serious weyh aku rasa kau mcm tak nak anggap aku kwan kau! =,="...

and all the readers thank you understanding me...and kalau jumpa saya tak yah bercerita-cerita tentnag siapa dia.. kecuali my close friend tasha and qila! sorry and thank you! =.="

Last say i miss you because you make me smile beside my family and my awesome friends!

Comments

Popular Posts