#Chapter86



Image result for basketball tumblr


Hm tah lah aku selalu ego dengan perasaan sendiri. kalau kata suka mesti aku kata tak. sebab apa eh ? aku sendiri tak tahu kenapa. first , aku tak suka orang tahu tapi sakit simpan sendiri. namapun perempuan mesti ada perasaan suka ni semua. when I was 12 , crushed on with this one boy. aiyoo, I tried so hard to know his name bagai tapi tak jumpa 😢. then when I was 13 I knew he was in SBP too. auwww jodoh, bukan ya tapi bodoh. so seronok then rapat yada yada semua. lepastuh masa 14 y/o his crazy sister macam fuck up gila sbb prank on my bday. sumpah weyh malu. she tweetjacked her bro, "confessed on me" it's so babi. then that boy marah aku bagai, starting from that I was thinking "kau tak chill doh," ingat aku kenal kau nak couple ke bodo ! wanna be friends lah woii. then, form 4 try gak rapat balik ingt dpt tapi dia dgn kawan aku wehh. kau aku tak tahu yang aku ni hopes kat mamat tuh. adoiii. dating pun nak ajak teman, namapun member aku layan je ah. personal problem tak perlu nak campur adukkan dengan member. 🤘 lek. then I gave him banner, and he still keep it ❤❤❤❤ hahaha masa dapat he hang up kat dorm lagi lah 😍😍😍😍😍 hahaha. only me yang paham. one more thing aku pernah terdetik hopes kat kau tahu tak mamat oiii ! hahaha tak tahu lah angan angan jadi kenyataan ke tak 😌😌😌😌 until one day aku nyesal sebab tak masuk basketball team sekolah aku. sepatutnya masuk tapi sekelilinh tak membenarkan haha. 😩😩😩😩😩 nyesal doh sumpah. aku tebus penyesalan tuh dengan main game basket banyak lol. actually minat je, sebab selalu teman sedara aku pergi main basket. 😀 untill one day aku nak beli ball. bapak aku cakap "kau ni dah kenapa dik ?" so day by day aku sedar buang masa je benda ni semua. when the right times come ada lah jodoh tuh. jujur cakap macam tak penting nak fikir, tapi kau kena fikir gak sikit ah, so you can achieve your goals. gitu. hahaha 😂😂😂

Comments

Popular Posts