#Chapter82




Image result for yolo tumblr



Where to get most affordable home furnishing hah ? sometimes dad bought from ikea, it was good sometimes nah. confused. haha wanna be interior design maybe. LOL. buy new cupboard so on but not in budget. haha . planned since 2016. orang sibuk fikir SPM aku berangan benda lain common lah tuh. dengan nak trial lepastuh 5 SOS buat world tour launched album baru. meroyan tahu tak. ada member sanggup lari sekolah. haih. kenapa lah aku tak buat dulu. haha she asked me. but i said no, yang kene berambat dengan bapak aku nanti aku, cukuplah 2015 aku bersejarah tak nak berulang kembali. haha sebenarnya banyak sahaja benda yang aku nak buat. first of all, nak buat sumbangsih macam pasa bumbong. haha sangant gempak. ramai tak fikir, tapi aku fikir sebab bila lagi nak enjoy kalau tak masa tu. kalau tak tentu pasal nak enjoy memang tak dapatlah ceritanya. haha so aku plan cantik nak buat benda itu semua. biasalah semua yang kita rancang tak akan jadi dengan apa yang kita impikan mesti ada lain sikit. 1% pun jadi. panggil band boy aku nak sangat jumpa dapat dan panggil artist yang aku admire pun dapat. so cukuplah buat satu hari macam bapak aku punya event. penat kot cari duit. haha kejar amik pizza kat guard house. then, buat surat sebab nak coolblog masuk sekolah dengan harga yang murah. demi keuntungan yang tinggi. berniaga kalau nak terus untung memang tak dapat lah ceritanya. sedikit demi sedikit lama lama jadi bukit. oleh itu, pahit getir dan penat lelah aku alami dengan member-member serpejuangan aku dapat untung yang tinggi. kalau colour run jadi masa itu lagi banyak aku dapat. tak semua pun duit itu aku ambil masuk poket , end up untuk sekolah jugak. jahanamkan banyak benda tak akan lah nak berdiam diri sahaja.  duduk sekolah tak buat benda yang pelik tak adalah belajar namanya. duduk dalam kelas dengan cikgu membebel terlalu common, jadi unutk lebih bijak kena mencari pengalaman hidup sebaik mungkin. bila kau dah tua tak adalah rasa rugi, sebab banyak benda kau dah belajar. kalau tidak macam buang tabiat dah tua-tua baru nak buat. benda yang paling aku pegang bila nak buat sesuatu Y.O.L.O

Comments

Popular Posts