#Chapter80



Image result for you're weird  tumblr
YOU'RE WEIRD !


The 80th ! make the celebration on the 80th post. LOL ! aku fikir perempuan sahaja yang ada tabiat tuh lelaki pun. serious tepuk dahi. aku boleh dedicate lagu ATTENTION kat kau serious. sungguh ku tak sangka kamu begitu. JUJUR. pendapat aku lah. kalau mahu kan sesuatu tak perlu sampai nak menjatuhkan orang lain. mula-mula rasa macam suka hati lah kau nak buat apa, tapi berkait dengan member aku. kau buat aku fikir bila jumpa dengan orang tuh. tapi aku tak jumpa sikit pun apa yang kau cakap, kalau kata lah dengan aku perwatakkan dia lain dengan kawan-kawan dia aku perasan sama sahaja. dia bukan jenis yang fikir benda-benda bodoh ni. kau ni yang silap ni manusia. kau tak boleh rapat atau tak kenal suka hati je nak letak orang tuh macam mana. secara tak langsung kau menujukkan siapa diri kau. NICE! sebab tu ada pepatah inggeris "DON'T JUDGE BOOK BY IT'S COVER". tak bermakna belajar sampai pecah kepala untuk atas kertas sahaja aplikasikan dalam kehidupan sekali. orang tak buat jahat dengan kita jangan buat jahat, kalau kata dia buat jahat pun tak perlu nak buka pekung dia, kau tak suka angkat kaki jalan. belum tentu pun kita baik sampai bila-bila. setiap hari benda yang jadi perlu dipandang positif sebelum negatif. ada otak fikir. patut lah member kau pun pernah cakap "baik kau kawan dengan orang lain" bila aku tanya kenapa, persoalan hanya dijawab dengan ayat penyata. "Nanti kau tahu lah," aku senang nak faham ayat begitu. mesti ada sesuatu untuk aku pelajari, benda yang negatif untuk aku jadi pengajaran dalam hidup. konklusinya, aku pelik doh jumpa orang macam kau , sebab aku tak pernah fikir pun ada lelaki yang macam tuh. wujud jugak eh?! haha BYE 

Comments

Popular Posts