#Chapter77





Image result for tumblr hi



hi holla hello. you be the first yang request tahu tak ? haha about you 🤔 hmmmm, as you know I was calling you BAPAK ! right ?! of course it was my first impression haha. and I can't move on with the words bapak. 😎 I don't know why?! bukan satu kutukan or ejekan but then you should be proud okay ? hahaha kalau perasan masa datang umah sir harituh spotaneously i called you bapak. Hahaha and rasa bersalah gak masatuh sabb kau cakap kau malu hahaha. Why i called it sebab.. first time nampak masa tu kat bangunan al khawarizmi, kau sandar kat dinding pakai kemaja putih ngan tie merah kot, muka jangan cakap ah, malas gila ! , annoyed gila ngan pm and that time word bapak pop out in my mind bila tengok muka kau. berfikir gak budak ni mesti bukan 18, cam matang sangat je 😂😂😂 haha then malam masa kena tahan kat firdaus tu en, am cakap “kat sini ada je budak umur lebih 18” haha. muka kau lagi pop out lagi dalam mind aku. 😁😁😁 cuti seminggu and after that naik kan puasa , thursday masa tu. my friend call I and she said "weyh aku nak jumpa member aku kat mssm " I was like “okay okay” and she said "teman lah aku," hahah “aku kat mssm ni hah amik pizza . and the she came and after a few minutes I turned you here too ! aiyooo mamat ni lagi , ni yang bapak orang tu dalam hati je lah sebab aku tak cakap pun ngan my friend. haha senyum gelak sendiri je lah. and then we met kat mssm sebab teman my friend study ept bagai tuh. awkward gak 😌😌😌 sebab before this pernah teman member jumpa member diorang i'm alone but kali ni different ☺☺ and tak rasa bodoh sangat. haha . when a lot of stories keluar then aku perasan few years ago cam banyak kali dengar nama kau. terfikir gak lah mamat ni siapa sebenarnya ? tapi macam tak ada jawapan. haha 😝😝😝 lepastu malam tu borak borak , okay dia peramah gak , aku selalu je letak satu garisan bila jumpa orang baru because I kow who I am ✌ so acah humble, ye lah kalau tiba tiba peramah teruk takut orang kata aku gila pulak. haha. and then day by day rapat sampai lah boleh jadi member and sampai one day aku fikir, kalau aku hilang member macam ni confirm restless. one thing yang interesting gila about yourself selain bapak, bertanggungjawab gak eh even susah nak dengar arahan. fikiran gila tapi keje bagus 😉😉😉😉 harituh nampak kau salam dengan parents kau and semua orang dalam kereta, nampaklah kau baik walaupun cam acah pailang.❤❤❤ and harituh that picture you sent to me tu en, described urself right ? not myself kan ? haha 😁😁😁😀😀😀 a little bit confused . so that's it from me. haha btw rindu teruks doh nak gelak gelak benda benda bodoh . cuti sebulan rasa macam ni kalau lama lama lagi lah meroyan 🙆🙆🙆🙆🙆 hahaa hope our friendship long lasting !  kita 6 orang stay together sampai part 6!! tauuuu ingat tu !

Comments

Popular Posts