#Chapter75


Image result for friends tumblr


6 orang manusia menanti selempang merah jambu. sangat hebat. haha manusia yang datang dari pelbagai latar belakang boleh bersatu dengan memahami antara satu sama lain. semua orang datang u ada tujuan yang sama siapa sahaja yang tak nak dekan. setiap hari aku fikir. hari ini tamat sesi interim sangat pantas masa berlalu seperti kilat. sangat bersyukur sebab tuhan anugerahkan anugerah yang terindah. setiap hari aku berkata biarlah aku sakit demi melihat orang bahagia. lagi sakit mahu bahagia dengan merampas kebahagiaan orang betul tak. aku yakin semua fikir nak jaga perasaan masing-masing. pengalaman menjadi pengajaran. bermula dengan tragedi hitam menikam diri sendiri. demi populariti aku sanggup menggadai kudurat tapi terkandas. banyak benda yang aku lakukan sehingga menimbul benci terhadap aku, tapi dari pengalaman aku jadi lebih mantang. kalau dari 2012 aku masuk netball dah lama gempak tapi aku silap. tapi kenapa nak menyalahkan diri sendiri. banyak benda aku mencuba tak menjadi, study lepak nak result gempak pun tak perform. rasa diri pandai. tapi ada satu benda aku belajar yang orang tak fikir tapi aku fikir benda. dalam kehidupan universiti kena lah bijak dan pandai aplikasikan ya rakan rakan. kebebasan dalam kehidupan ini tak lah aku mencari malah kebahagiaan dalam persahabatan sangat aku utamakan. sahabat sahabat yang aku tinggal lima tahun dahulu kembali menceriakan keadaan sangat bahagia. hidup seorang perempuan sangat memerlukan seorang lelaki . haha.

Comments

Popular Posts