#Chapter69


Image result for chill tumblr quotes

Alhamdulillah lebih sebulan aku bekerja. Meniti hari demi hari jantung aku berdegup laju apabila detik-detik penting akan tiba. Boleh kan ibuku menaikki pentas mengambil keputusan terbaik aku. Dalam meniti arus kehidupan ini aku mengambil  keputusan untuk kerja sambilan. Dalam suasana kerja pelbagai orang yang aku jumpa dan kenal . Bak kata Morenah "lama kau kerja, ramailah orang kenal" setiap kata-kata dia aku ambil dan simpan. Betul kata pepatah "tak kenal maka tak cinta" makin sebulan makin ramai aku kenal. Tak pernah aku heran orang nak kata apa aku. Berlagak sombong bajet bagus eh apa sahaja lah. Sikit pun aku tak heran . Setiap hari ada sahaja topik hangit dan hangat hendak diperkatakan. tak apalah. okay hari ini keluar result, Alhamdulillah sekalung tahniah untuk diri aku. setiap usaha diiringi dengan doa. aku bersyukur sangat walaupun tak straight A tapi semua lulus dengan cemerlang. selama aku menuntut pelajaran di sekolah itu aku tidk pernah mendapat keputusan sebaik itu. alhamdulillah dulu banyak gagal sekarang lulus semua. mintak maaf mak ayah aku tak dapat menbanggakan mereka dan aku yakin mereka tidak akan mengharap aku untuk mendapat yang luar dari jangkaan. 

Comments

Popular Posts