#Chapter68




Hey. After long time not blogged. Okay . Sibuk sikit . Banyak sebenanrnya. Macam macam jadi sejak kerja ni. Ada datang lambat susah nak bangun pagi tak boleh nak displin nak kurus eh ! Tadi usha insta story . Lepastu ada nampak atur cara majlis pengumuman keputusan SPM !  Since all those thing happend . I worried and felt so bad. May god bless everything . I hope so. I really want stratight A's but then macam ada banyak perkara yang berbangkit. Haih sedih. Kenapalah macam ni. For all the tests and exams macam susah nak dapat. Bala ke atau aku yang tak study betul-betul. Apa semua ni. Atau ada benda yang mungkin jadi nanti. Lately ni asyik nak marah je. Okay panjang cerita dia. Bayangkan lah kalau aku je kena sabar aku je kena beralah. Dari kecik macam tu tak akan sampai ke besar. Ya sampai besar you kena sabar dearself 😐 . Manusia ada had kesabaran tau. Back to atur cara majlis nanti. Okay on that day result keluar kedai yang aku kerja tu ada stock tage. Kira satu kedai. So aku boleh keluar ambil result pukul 12. And atur cara pukul 12 tu everything done. Haha. Aku harap sangat mak aku boleh naik pentas amik result aku. And aku harap semua student 145/145 naik stage amik result . That's mean semua orang dapat straight A's amin. 

Comments

Popular Posts