#Chapter56





Helo, alhamdulillah last night i went for ceramah. got a lot of answers of my question. haha persoalannya, adakah aku ni buruk or sekian-sekian kalau tak boyfie. haha tipu lah tak pernah sikit walaupun sikit. LOL i was thinking about it, it looks very ridiculous , i don't know . haha but i'm the right track dohhh ! hampir 10 tahun hidup and i'm still single, rapat pernah siapa je tak pernah contact dengan lelaki, kalau ada penting ada jugak en. kalau tak ada salute ! sometimes aku mesti fikir mesti ada sebab yang kukuh kenapa hidup aku macam ni, mugkin sebab tu selama ni result or apa-apa je benda yang baik aku nak tak dapat, sebab aku mengejar benda yang tak penting. mati dan jodoh semua dah disusun oleh Allah. kalau nak tahu siapa jodoh kita tunggu kahwin. haha cantik hahaa. mimpi ke apa ke itu semua mengarut. lawak --" penat mimpi and perasan, permainan setan je semua tu. of course. my opinion i'm very agree dengan ceramah semalam. hehe one more thing macam jahat sikit. as a conclusion tiada siapa yang layak nak menghukum orang itu berdosa ke apa ke haram ke. kalu nak tegur orang bukan dengan cara dengan menghukum or so on. banyak cara nak ajak orang buat baik. tapi kalau nak straight berubah 360 pun tak boleh takut tak kekal, setengah jalan berubah pun tak boleh jugak. biar sikit-sikit lama-lama jadi bukit. as reader take it postive, mana tahu boleh bawa banyak kebaikkan. haha semalam ada tanya soalan apa hukum menulis novel ada unsur cinta. hahaha cinta itu besar cinta keluarga, haiwan and alam. hahahaha sampai cinta yang cinta selalu kita paham amcam tak ada je dia sebut. hahahaha tapi saya faham apa maksud ustaz semalam yang sebanar. tak sempat nak tanya kalau bca novel cinta macam mana? boleh tanya nanti. okay got to go, jumpa lagi. thank you readers xoxo :D 

Comments

Popular Posts