#Chapter54

HAPYY BIRTHDAY DUDE !

Assalamaulaikum, tak tahu kenapa !? kenapa eh ? hahahaha banyak sikit fikir. haha aku rasa dia tahu je yang aku selalu stalk dia. hahahha kalau blog ni ada readers dah hampir bertahun-tahun aku cakap benda yang sama, kalau tak suka confirm bosan. hahahaha so sad that i felt no one read my blog, lol hahaha. kalau ada yang baca sangat berterima kasih, i think i'm not very detail tell everyone who i am ? hhaha tapi kalau stalk mesti perasan hahaha. papelah maca ni lah hidup bertepuk sebalah tangan, ut i'm still bersyukur because tak jadi terlalu memakasa orang terima aku tanpa sebab, hahaha bukan nak menyindir tapi fakta. hahahah thank god. :D semua belaku ada sebab, kalau lah sekarang aku dengan dia mungkin aku takkan bercakap or papjelah yang berkaitan dengan dia . kalau certain member yang tahu dah rasa give up tgk aku ni macam syok sendiri, kalau kawan yang support sentiasa positive thanks korang. hopefully he respond cepat-cepat and think i'm the best . hahaha tipu lah tak ada orang perah pengalaman macam aku hahahaha. talking about love, tak normal lah beb tak ada perasaan kat orang. hahahahaha nak tidur ahaha btw nak caka hari ini memnag gelak teruk takut je ilmu biologos kelaur banyak hahahaha. papelah sapot saya okay nak straight A SPM :D bye bye. 

Comments

Popular Posts