#Chapter53


Hai. tak tahu kenapa aku terfikir, hahah apa manusia sekeliling fikir pasal aku. hahahaha. LOL adakah mereka rasa aku seorang perempuan yang muslimah, baik hati , tomboy atau sebagainya. aku senang rasa sesuatu bila orang memandang aku dengan pelbagai cara. dan paling pelik sekali setiap kali orang pandang senyum pada aku, aku akan terfikir dia mentertawakan aku. mesti ada sesuatu yang tak kena. tak sepatutnya aku fikir seperti itu.  tapi aku pun seorang manusia mesti ada sahaja benda terlintas atau bermain difikiran aku. mempunyai seorang kawan yang sentiasa meyakinkan aku adalah satu kepentingan dalam diri aku. aku senang jatuh tanpa sebab. walaupun orang tak pernah terfikir macam itu, tetapi hati ini sering berkata ke arah itu. ungkapan istigfhar mesti sentiasa miniti di bibir. ini semua untuk mengalirkan cas positif supaya aku tak teralau negatif terhadap sekeliling. mungkin setiap gambar yang aku post di mana-mana laman sesawang akan menyampaikan sesuatu mesej kepada penonton. bye junmpa lagi. 

Comments

Popular Posts