#chapter44



Hello, I don't know nak type in english or bahasa melayu. lalang atasa pagar tiup angin english, tiup angin bahasa melayu. sebab nak memperkukuhkan bahasa melayu dan mempertingkatkan english. untuk entry saya taip bahasa melayu. pejam celik pejam lagi celik lagi eh dah dua minggu cuti. buat apa? mula cuti saya sibuk dengan kerja kahwin kaka saudara, bukan abang dan bukan saya punya, in shaa allah satu hari nanti, amin . siapa tak nak kahwin woi. tetapi sebelum kahwin, mestilah ada ilmu yang cukup dulu. belajar pun markah atas pagar, hidupkan api dapur tak betul ada hati kahwin. eh merapu sampai nak kahwin pula. biasalah taip kalau tak merapu bukan blogger namanya. dua hari lepas atau beberapa hari sebelum, dah lama lah juga ada hantar email satu penerbit buku ni, alhamdullilah tindak balas yang sangat positif. terima kasih. esok satu disember dah. alhai cepatnya msa berlalu. sebab itulah orang tua kata masa itu emas. okay dah dua minggu cuti, dah ada perancangan yang agak banyak, bermain-main di fikiran sahaja, hehe. dan esok saya akan mulakannya. mula sekali nak mula buat kerja rumah dengan tekun. cewah ayat, poyo gitu. tapi memang kena nak berazam kalau tak apa pun tak ada, habuk sahaja yang ada, sedih, sangat sedih. doakan saya terang hati nak buat homework . selamat malam readers :D 

Comments

Popular Posts