#Chapter35

 
 
Hi dah lama tak post hehe seriously i got a lot of  story to fullfill in this template. haha terlalu lama. sejak dah tak berteman dengan laptop rasa makin berjauhan dengan blog. everything miracle happen in my life. alhamdulillah hehe. rasa macam sangat bertuah dapat bertemu dengan seorang sahabat yang memahami. haha rasanya tak perlu kot nak share sapa orangnya. haha tak nak tak nak . banyak persamaan! tu yang macam rapat^^v . haha sorry lah tak mampu nak relationship ni. belum masanya lagi. haha ni pun kalau kantoi malu woi ! --"mak pun tak suka sangat :P haha serious tak paham kenapa orang suka nak share cerita kat semua orang. maaf saya bukan orang yang seperti itu. jika bertanya tak semudah tu aku nak cerita. mungkin orang tahu tapi aku tak beritahu semua lah. seriously tak selesa semua orang tahu. asalkan benda yang aku buat tak mendatangkan apa apa yang buruk selagi itu aku takkan share. aku masih lagi rasa sesuatu yang ada terjadi belakang aku. --' haha tak baiklah buruk sangka. dah berapa kali dah ni nasihat kat diri sendiri --' haih nak jadilah apalah ni. hehehe sekrang tengah count down nak holiday ! hahaha excited bumi kangaroo ! hoorraaayyy :D again hehehe . okay bye that's it from me !  

Comments

Popular Posts