#Chapter32






Hello, HI! feel like wanna go SINGPORE , hmmm long time no go! hehehe right now tengah buat folio, haih petang maybe start netball, gg! yeay alhamdulillah hopes everything will be good in shaa allah, bosan meh everyone talku about ipod iphone and all the mac stuff, boring –‘ I don’t why I’m annoyed on them –‘, ayat manusia bila I cakap “apple je,” –‘ first impression “kayo boleh, sorry I bukan mac user okay, penat lah dengar,’ +_+” craving mac :O hahahaha lawak, nak jugak tapi tak pernah nak cakap. K hahaha :D thousand question in my mind pakai mac kaya, sure? Ada je orang yang sanggup tak makan sebab  nak mac :D fact, sebab semua manusia akan buat apa sahaja untuk dapatkan sesuatu, J use cause trending baik tak payah, talk like bapak-bapak sikit :P hehehe gedik en, I’ll be part of them NO! kalau study or something else nak result gempak aku join or benda lain NOWAY! Hahaha talk about something like never come true, okay ni jahat deep gila - ,-‘ same topic everyday, hehehehe  I’m sit around of them and I feel RIMAS –‘ macam taka da kerja pun ada jugak, tapi Alhamdulillah homework siap :D tu suka, sometimes, diorang macam tak suka I sebab bla bla bla. I cakap sebab I tahu benda tuh, okay, --‘ bukan suka hati je cakap menonong, my word from me to them KAMPUNG! Haih apa yang teruk sangat nih =_=”lepas ni if I know anything or everything nak senyap je lah boleh, hahahahaha –‘ tak semua benda aku tahu pun, hahaha :D I fell something seronok nak share but people thinking of me yang I nak menujuk, ABAH KAU! Aku bukan macam tuh, minah kepoh kepoh, hahaha sorry aku bukan cakap nak grand ke apa ke ,sorry , but dah dalam family macam ni, --‘ aku boleh faham orang, orang tak boleh aku, I give some situation yang selalu jadi dalam kelas –‘
            “lek mac je, sama je macam brand brand lain,”
            “kaya boleh ah,”
            “+-+’”
Dah that’s it, penat aku cerita dekat dormate semalam, sekali je cakap untuk luahkan apa yang terbuku dalam hati okay, kalau lebih dah jadi benda lain dah. :D –‘ thanks awak support me masuk netball, love you alls :D one more thing sumpah craving vans chukka slim :D nak!!!!!

Comments

Popular Posts