Hello October



Assalamualaikum w.b.t. apa khabar sihat? firstly nak cakap Hello October. dah october dah sekejap masa berlalu. :| i'm going to be older and older. haha. lagi two months dah december. ohhmmaaiiiggaaaddd i'm going to be fifteen. can't believe it. haha. this month ada something yang complicated happen. hmm -,-" penatlah asyik aku sahaja yang kena memahami orang. bukanlah nak kata orang tak pernah memahami aku. :(. i think this is second time kot entry pasal kawan-kawan. haha and i tell evrything to my mom and brother. :D peace. haha seriously aku cerita semuanya. haha. my mom punyalah risau. anaknya wat lek wat peace. :D maklumlah dah nak exam. boleh pulak macam-macam benda jadi. huntungkan. hmm tulah dulu baik tak ingat dunia sekarang nak tegur pun pffftttt.. :D i don;t care bagi aku, aku tak salah apa-apa pun. sebab apa tau. sebab kalau aku tanya kau tak nak cakap kalau aku marah nanti nak merajuk. :| sorryyyy lah kalau gitu memang tak layan. bahagia kan so go on. :D peace no war. kenapa nak kisah eh aku rapat dengan sapa aku buat apa? memanglah aku nak care kau tapi tak delah sampai gitu. cuba kalau aku buat dekat kau rimas tak tension tak? aku rasa kau akan rasa apa yang aku rasa. so conclusion better quite and follow the flow. haha :D senangkan hidup macam ini orang tegur kita tegur orang tak nak tegur kita senyap habis cerita tak payahlah nak mengadu-ngadu then nak sampai-sampaikan. :D hehe sorry lah tak ada sapa boleh layan annoying aku :D hahaha. aku memang annoying so what? i'm comfortable with myself. kenapa mesti kisah hidup orang?en en haha. okaylah got to go. sorryyy tergantung. got to go. 

Comments

Popular Posts