#Chapter 1

Assalamualaikum.. hi guys.. sihat? okay i want to tell something. okay firstly nak cakap hidup berdikari sangat mencabar. erggghh... :D aaa kenapalah dalam bulan ramshan aku sangat berdugaan. kadang-kadang fikir memang patut pun baru sedar macam hidup dengan orang luar. hmmm nak nangis and hari tuh dah nangis sebabkan stupid things tu je. haaaaahhhh apa yang my mom cakap betul "ni duduk rumah semua mak buat nantikan awak dah duduk luar jauh pada mak dengan ayah baru awak tahu." yes mom memang betul ergghh... :D hahaha mula-mula tak nak percaya and dua hari lepas I believe that. hahahaha.... betullah kata-kata seorang ibu adalah benar. bak kata ayah sapa yang makan garam dulu. hahaha. ni semua mukadimah...

Hah kenapa hari ini I nak cakap pasal kata-kata ibu benar. okay first kita ni memang masalah sikit nak buat-buat kerja rumah. hahaha mengaku dowwhhh... #rempit.  why not being honest sometime. :D hahaha tapi locker gua bersih beb. hahahaha #bajetjer. hahahah nak tahu tak dah dua hari berturut kita kena dengar nyanyian from that lovely people. iyaksss. hahahaha macam-macam benda aku buat tak kena. hmm sampai telinga nih dah lali dah dengar kelunakkan suara dia tuh. woii bangun ah sendiri. hmm nak marah sapalah aku. itulah padan muka snediri kat rumah madang je nak menjawab hah kau duduk asrama tertutup rapat mulut. gua pun tak boleh lah nak marah der. nanti perkataaan kesat semua keluar susah bhaiii nanti. bak kata peaptah kerana mulut badan binasa. buat apa hati puas badan sakit. tak guna jugak. kan? hmmmm. tapi sometime aku kesian tengok dia. serious weyh nak kata dia kena belasah sebab salah gua tak. tapi kenapa masih begitu. hmm allah sahajalah yang mengetahui hambanya itu. :D last say harap hari ini balik tak dengar nyanyian darinya. hhahahahahahahahaha bahasa yang sangat berbunga-bunga. :D alhamdulillah. :D happy iftar you alls. toddles.! :) 

Comments

Popular Posts