Why?



*ddc8 to hmmmmm...  actualy tak ada kena mengena tapi that quote in the picture conclusion of my post.

Hi what's up! hmmmmm. serious rasa hambar. tak taulah kenapa? why? okaylah aku terasa baca tweet diorang! LOL knp I kena terasa. sedangkan I tak buat apa-apa pun. hmm... maybe diorang tak nak tegur I sebab I tak tegur dia atau diorang ingatkan I tergilakan kat diorang. Eh hello i'm not like that. maybe memang I cakap tak tapi diorang anggap I macam tu. hmm -_______________-" serious terasa everything tak kisahlah apa-apa. i tell my friend. dia cakap kalau you tak buat apa-apa, buat apa you nak terasa. you tak buatkan. so buat bodoh jelah dia nak buat macam tuh. nak cakap dia tak suka stfians tapi  schoolmate yang lain dia layan? hairan. nampak sangant selama ni aku IM tuh kakak dia. hmmmm.. -____-" kau tertipu. fakta semua lelaki sama. suka nak syak bukan-bukan kalau perempuan lebih-lebih sikit. weyh aku tak macam tulah. suka hati je kan nak anggap macam tuh. kau ingat apa semua perempuan ke desprate. euwww tak yah bajet lah. hmm ke ada orang menyampaikan ni. hmmm kalau anggap macam tuh tak baik tapi sebenarnya tak jadi pun tak boleh jugak dah berdosa syak orang bukan-bukan dah boleh katakan fitnah tuh. hmm tak boleh. apa yang sebenarnya nih. hmmm... susah betullah.. bila tanya nanti cakap kau tak tegur. sebab kalau nak harap kau tegur like waiting cat say hi. conclusion memang tak delah kan. hahaha. harituh ada orang tanya aku  kenapa kau nak dia tegur kau? hahahaha. aku tak jawab apa-apa. i'm just angkat bahu je. hmmm macam mana lah ni kalau tanya sendiri tak boleh jawab nak mintak tolong orang lagilah tak.. hmmm. *geleng kepala*. tapikan dalam diri aku tak ada pun niat nak ada crush atau boyfie di zaman ini. hebatkan bercita-cita macam tuh. tapi perasaan mana boleh halang kan. kalau tak ada langsung dah boleh katakan tak normal tuh.. hahahaha. apa pendapat korang macam manalah aku nak pendapat orang kalau blog ni pun private sturn je yang boleh baca. serious aku tak tahu nak cakap dengan sapa. kalau nak share dengan abang macam krik je. LOL. cuba share dengan cousin. hmmm tak boleh sebab nanti kena perli depan mak sedara and bapak sedara nanti malu. :3 hahahaha. sape jer aku nak share nih. hmmmmmm... suggestion. ahah! got it. XOXO. bye.

Comments

Popular Posts