Keep Calm



                

Assalamualaikum. w.b.t. hi guys macam mana seronok semalam sambut Teacher's Day. I bolehlah tapi this year form five yang lead... hehehehe. so coms. tak memasal jer. -,-" this is intro only. hehehe :D 

actually hari ini nak share today was broken day for me. aduhai tak taulah kneapa hari ini rasa tak bertuah. hmmm keluhan aku hari ini sangat menunjukkan aku tak bersyukur ke atas nikmat yang telah dia limpah kepada ku. :( tapi aku nak kongsi hanya seakdar berkongsi sahaja pengalaman seharian. In shaa Allah. okay pagi-pagi tadi I sakit perut pada pukul 2;45 pagi. imagine orang semua tengah nyenyak tido kau kena pergi toilet. dah lah malam tuh baru cerita benda-benda tuh semua. boleh dikatakan takut lah jugak hehehehe. tapi sebenarnya aku yang beriya-iya cerita kat dormate pasal benda tuh. hikhokhikhok >_<". then sambung nak pergi toilet, kecut perut lah jugak. selalunya okay boleh pulak pagi tadi aku seram sejuk. menggigil nak pergi toilet. hahahaha. tu satu citer. 

cerita kedua. I on the way nak pergi mufaz. macam biasalah jalan mestilah dalam keadaan yang sopan. LOL -,-". tiba-tiba lisa cakap nanti kau nampak sorang pakai baju melayu purple. ku ingatkan siapa rupa-rupanya cikgu gua. hahahaha. sorry indon tiba-tiba keluar. hahahaha. continue, aku pun apa lagi gelak then terus jatuh mencium lantai. untungkan. hahahahaha tak dapat lunch tapi dpt makan batu. untung sangat kan. pengajaran jangan gelakkan orang yang memberi kita ilmu. hahahahaha XDD. and the last one tadi aku tak dapat nak lunch. hahahah seriouly mengamuk tahap .... LOL. so guys tolonglah makan ingat sikit orang belakang. LOL . that's it. hahahahaha in shaa allah kita sambung. (: XOXO enjoy your day. 

Comments

Popular Posts