Did I'm Annoying on You?





Hi.. Morning guys. haha awal kita bangun hari ini sebab nak keluar pergi sarapan that's why, bangun awal. hahahaha. korang dah bangun belum.kalau tgh baca blog aku mestilah dah bangun takkanlah baca blog dalam mimpi melampau. hehehe. hot sangat ke blog kita. haha. krik. okay =___=" go in the title about Did I'm Annoying on You. hmmm kalau nak tanya mestilah orang jwab eh mana ada tapi dalam jawapan tuh akan ada this signed -________-" or -,-" or-..-"or=__________=". betula ke tak cuba try tanya kawan korang. hahaha. tahu tak kalau diorang buat signed dalam jawapan tak tuh sebenarnya tergantubng. hahahaha macm pencangkuk terletak di tengah tak dia atas tak dibawah so tengah-tengah lah jawabnya. hahahah  LOL smakan. hahaha. okaylah sebanarnya aku tak tahulah kenapa aku rajin sangat tegur orang. nampak je orang tuh orang lain aku akan tegur. tak pun nanti aku akan unmention lah apalah. hmm bukanlah nak cter semua benda korang tapi ni adalah amsalah bagi diri aku kalau aku biarkan dalam diri aku tak boleh nak stopkan. pppppppppffffffffffftttttttttttttttttt... =______________=" dan aku rasa sometime orang akan rimas dengan aku. hmmmm betul tak. memang diorang tak ckap tapi diorang akan jawab septah-sepatah bila aku tanya. hahahaha. kalau lebih sikit nanti diorang lari dari aku. hmmmmmmm=_________=". #malangnya nasib. alahai. so that's i feel now. hmmm.. ;) btw Selamat Bulan Jun. hahaha #kodinya. semoga bulan yang baharui dapat dilalui dengan penuh bermakna cehwah ayat macam tahun baru pulak.hmm time go so fast as fast as lightning. hmmmm (: okaylah I nak buat homework guys enjoy. Lepas buat homework I nak pergi tengok movie dengan girlfriends. ahaks. hahahah bye guys XOXO starbucks. (:

Comments

Popular Posts