Today Is Friday Already





Assalamualaikum. Ohmaigadss... dah hari jumaat. oh shit. kenapa sekejap sangat nih. boleh tak tambah lagi seminggu. dah lah naik cuti ada test. aku dengan tak ready apa-apa lagi tiba ada test. hok aloh :O . kenpa ada homework eh setiap kali cuti. boleh tunggang terbalik rasanya. =__=" kalau senang-senang tak per ni sedang-sedang. hahahaha seronok gila setiap kali cuti ada homework. i'm going to freak out. okay cuti this time best sebab dah lama tak lepak dengan kawan then dapat dua hari berturut-turut lepak dengan kawan. alahmdulillah. hehehehehe untung ah. -__-" kan. okay hari itu tengok warm bodies. sumpah cerita tuh lawak apabila zombie suka kepada manusia. (: tapi cute gilos! :) hahahaha mula-mula tak tau nak tengok cerita apa. then decice tengok cerita Warm Bodies. then dalam cerita tuh ada nama PERRY. erghh kenapalah ada nickname dia? and dalam panggung tuh sempat unmention dia. annoying gilos. dahlah unmention aku tau. pastuh nak menganjing. time kasih kawan. tau tak kenapa aku nak post pasal kau dalam blog aku. erghh semak jer. tapi aku still nak jugak. so nampak sangat aku suka kat dia. (: LOL mubs stop it. sampai bila nak macam ni. bukannya dia baca pun. kau je emo lebih tapi dia bukannya nak amik kisah. kau selau macam ni kan. now i'm hearing Mirror by Justin Timberlake. (:  that's it guys enjoy reading (: sorry for the typo. >__<".

Comments

Popular Posts