I Cannot Accept


(i'm crying right now)

Assalamualaiku. okay mubs rasa baru je lepas nangis ni. Haih tak tau lah knp. nak kata cuti tak seronk tak delah tapi ada benda buat kita sedih. :'( okay  tweet dia kena hacked. and the hackers send something buat kita concious tapi kita tahu itu hanya satu permainan atau tweet dia kena hacked. D: and the things truth.that time mubs rasa diperlekehkan walaupun tak sebnarnya tapi mubs rasa. ): why must me. and i hate her. okay suddenly benci dgn classmate sendiri. nasib kita tak jadi deskie dia. LOL =,=" . okay when i get that tweet from the hackers dia terus tweet WHAT THE HELL!. kenapa nak tweet macam tu. mmg kau ada hak tapi tak tahulah kenapa aku tak boleh terima. :( #_#" LOL kan aku, selalu jelous tak bersebab. dah lah tak ada kena mengena tiba-tiba nak jelous. LOL. tolonglah sedar dia tak suka kau. kau tak layak untuk dia. tolong jangan perasan boleh. dia wish birthday kau pun sebab dia fikir kau kawan dia. bukannya special buat dia. tolonglah MUBS faham. jangan persan kau tuh tak sesempurna macam dia nak. tolonglah fikir kau tu sapa. dah lah selalu mengundang masalah kat kawan-kawan sendiri. kau teruk tak sebaik macam mana dia nak. kau tuh desprate.!!!! D': aku kan tomboy. boycut. tak macam dia tuh lawa. pandai BI. aku kan broken english. :(. itulah yang aku selalu cakap kat diri aku sebab tak nak fikir pasal dia. :( . malam ini emo. :( have a nice day guys don't be desprate guys. :( hope you guys tak jadi macam I. wish me luck dgn hidup mcm ni. :D 

Comments

Popular Posts