Dream Again




Hye. okay dah lama I tak post dekat blog nih. ;) okay about one more days school holidays will go :) can't wait on 2013. okay I got new wish . that said in my twitter click here ! okay. today I'm gonna post about I'm dreaming again but about that i meet an awesome guy. aaa seriously I feel that I don't get up from my sleep. why I being like that.. okay firstly before sleep tak de pon teringat pasal dia tiba-tiba jer mimpi pasal dia. yelah manalah kita tau malam nih kita mimpi aper kan. LOL :OO so last night I was dreaming about him. he is ruggers. okay he is 17 already next year he is 18 ;) 4 years older than me. :) okay really i want meet him :)
before the dream i want meet him actually ;). okau in my dream. i meet him at tourist place and him became a   tourist guide. so that day he guide the other group i'm keeping stalking him since first i saw him. terukkan akuh hahahaha kalau nampak betul2 pun aku akan stalk :P. okay continue. sampai satu tahap akuh tertinggal dari group yang kita join tuh. than terus lost. tiba-tiba dia datang kat belakang and said. "tulah stalk lagi orang tak berpada-pada kan dah tertinggal jauh dari family semua." "jomlah saya tolong hantarkan" time tuh tak terkata apa-apa pon malu lagi adelah LOL :OO. than dia hantar kat group tuh balik. mak tny "pegi mner mak baru pasan awk tak de" "takdelah puan saya nampak dia dari toilet pastuh muka risau tak tau mana pergi jadi saya anta dia kesini. jangan risau kami sentiasa membantu." auw comelnya. kalau jadi realiti. than dekat souveneir shop. dia berdiri kat tepi tuh perhatikan apa yang aku akan beli. hahahaha mula-mula takpasan. pastuh dia datang cik nak beli apa sebananya.. "hmm entahlah." "saya cadangkan cik beli jer yg mcm ni sng nak kasi org pun sng" "hahahaha" saya hanya mampu gelak jer LOL. okay than dia suggest ade maksud tersirat. pastuh got to go that time. but still in my dream! okay. I meet him at bookstore. :) dia yang tegur dulu. haha terperanjat lah jugak. pastuh dia gift satu sticky note . sorry citer mubs tergantung. kena pergi sbb mak keep on saying buat aper - buat aper dan buat aper. LOL sakit telinga. okay bye i will continue!


Comments

Popular Posts