CRUSH



ddc8 untuk DIA! :)

Second post! Okay pagi ini saya nak share something yg jujur dlm diri saya. Taktaulah knp sejak2 akhir ini saya rasa nak menjerit sebab-sebabnya: aku tak jawb call dia, tak perasan call dia and taktaulah kalau dia hantar text mesti aku kurang response... aaaaa bilah rewind rasa nak menjerit jer! aaaa last meet dia last year.. last call dia last 3 months.. ! serious dulu dialah manusia yang paling aku tak suka sebab dialah yang suka cari pasal.. benda yang menyakitkan hati dia masukkan tongsampah dalam kepala aku..! and that time aku rasa marah gila then aku tak tegur for 2 weeks.! hahahahaha.. and the last dia ade probs dgn gf so dia tetiba cakap sorry..tapi time tuh aku tny dia knp nak mintak maaf tetiba?.. bukan harituh kau ckp takde akuh pun kau boleh hidup! then dia ckp.. okay aku tarik balik.. takde kau aku susah nak hidup.. serious lawak gila time tuh.. dia seolah-olah diperbodohkan oleh aku..! ahahahaha serious dahlah antara top students kat sekolah then kena diperbodohkan mcam tuh jer.. hehehehe jahat jugak aku nieh kalau imbas kembali! =,="

Hahahaha then akulah yang tolong dia selesaikan masalah dgn gf dia.. tulah umur tak cukup nak C kan dah terkena! hohohohoh.. kelakar weyh time dia citer probs tuh.. Dia nangis!! and aku boleh gelak.. pastuh dia touching dia ckp kalau nak gelakkan baik tak payah tolong makcik!hahahaha aku ckp "okay2 takyahlah nangis2 bukannya buat kau separuh nyawa pon pakcik! :P

So kita orang baik.. and time nak amik result arituh.. aku dia and adelah lagi terlibat kena buat persembahan recoder ensemble.. hehehe okay concious jap! time praktis tak tau lah knp aku dgn dia mcm close sgt tetiba jer!? ahahaha yang paling tak boleh blah skali aku invite pergi rehat smer! krik~~krik~~krik~~ bila terfikir balik mcm mner aku nak buat benda tuh! hahahahahaha.. at the sime time cikgu kirim makanan so aku mintak tolong dia bawakan makanan cikgu tuh! hohohohoh.. sumpah malu! =_="

Beside pergi rehat aku main keyboard dgn dia time dalam bilik  muzik tuh.. hehehehe okay time tuh aku main tekan2! maklumlah jakun time tuh! tiba2 dia dtg tarik kerusi terus ckp "kau reti main lagu aper?" then aku rasa krik~~krik~~krik~~! ahahahaha.. kau jwb jelah aku tak reti main actually.. sajer jer tekan2... hihihih (gediknya akuh -,-") hahahhaa.. best time praktis tuh aku tgh dgr mp3 then aku jerit2 nyanyi2 ahahaha.. then dia ckp! suara dah lah tak sedap nak nyanyi! aku balas blik suka hatilah tekak aku bukan tekak kau! :) \

Benda yang  buat aku malu sekali adalah sorang classmate aku ckp kau minat kat dia eh? aku jawab buat ape nak minat dia aku just kwan jer.. eh takanlah korang rapat kot.. aku jawab lagi.. kalau aku ckp aku suka dia bukan dapat apa2 pon... same jugak.. hahahaha classmate aku sorang nih just gelak jer.. and bestfriend terbaca something notes dlm notebook akuh.. aku just tulis ahaha MY CRUSH is Capital _! than diorang bce.. time aku masuk kelsa dari mne tah bff dia cakap "ahahah MY CRUSH is Capital _!" pastuh aku buat bodoh jer.. pastuh dia ckp lagi buat2 tak oandang plak.. serious weyh aku merah padam gila time tuh! hahahaha tapi sampai sekarang nieh aku tak tahu dia tahu ke tak.. harap2 dia tak tau lah kalau tak buat malu je! :)

Comments

Popular Posts