CLOSE EYES AND FORGET IT




11:38 pm.. hehehehehe my NINEth post... hehehehe okay last post i post i dream about him.. okay this post berkait jugaklah dgn last post tuh.. hmm i gonna post about "CLOSE EYES AND FORGET IT".. hmm okay sebenarnya aku cuba tak fikir pasal dia.. hmm... okay dia cuma best friend jer.. tapi tak taulah knp aku kat sekolah dengan dia rapat.. hmmm it just going a memories..serious aku tak tau lah knp aku upset dgn dia.. ! hmmm... aku cuba tak tau pasal dia.. tapi dlm satu hari tu mesti ade berkait rapat pasal dia.. hmm.. bila aku on jer fb mesti something dari dia keluar kat wall akuh.. hmm... he looks that he ignore me.. hmm mungkin dia jumpa lebih baik dari aku kan.. tak tau lah knp aku rasa macam ni.. kadang-kadang aku buruk sangka.. buat apa plak nak buruk sangka dgn dia padahal takde relationship ape2 pun just friend..poyonya akuh.. burr =_=" hahahahha sudahlah mubs takyahlah kau nak fikir psal dia sgt.. bukannya ade ape2 pun or dapat ape2 pun! burrr -_-".. kesian jelah kan dikau tuh.. okay bye... :D

Comments

Popular Posts